Žádné obrázky

Pokyny k odeslání zásilky

  1. Zkontrolovat kompletnost balení. Pro komplexní posouzení závady je třeba zařízení zaslat včetně originálního příslušenství, jako např. baterie, nabíječka apod.
  2. Přiložit popis závady – jakým způsobem se závada projevuje, při jakých činnostech, jak často apod. Za tímto účelem můžete využít náš formulář reklamačního protokolu, který je ke v hlavním menu položka Reklamační protokol (Protokol se ihned stahne).
  3. Uvést kontaktní údaje – celou zpáteční adresu, ideálně e-mailovou adresu a telefonní číslo. Váš e-mail využijeme, bude-li potřeba Vás kontaktovat důvodu odsouhlasení dalšího postupu, telefonní kontakt využije zejména přepravní společnost, aby s Vámi domluvila doručení opraveného zařízení.
  4. Zásilku správně a bezpečně zabalit. Dbejte na dostatečnou vystýlku zásilky, její bezpečné uzavření a správné označení. Seznamte se s přepravními podmínkami přepravce.
  5. Návod na správné zabalení a označení zásilky lze nalézt na webových stránkách přepravce, např.:
    DPD: http://www.dpd.com/cz/Home/Preprava/Pruvodce-prepravou-zasilek2
    Česká pošta: http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/uzitecne-informace/baleni-postovnich-zasilek/baleni-postovnich-zasilek-id1077Pro možnost sledování průběhu opravy na našich webových stránkách si prosím poznamenejte číslo přepravního balíčku (podací číslo zásilky) nebo IMEI přístroje (naleznete jej na štítku pod baterií přístroje nebo v záručním listu). 
  6. Je třeba nejlépe ještě za přítomnosti řidiče zkontrolovat stav obalu (není-li někde potlučený, zdeformovaný nebo porušený).
  7. Dále pak co nejdříve také zkontrolujte obsah zásilky dle dodacího listu, který přikládáme do každé zásilky, a stav samotného přístroje.
  8. Zjistíte-li rozpor ve stavu zásilky či samotného přístroje, prosím požádejte ihned řidiče přepravní služby o sepsání zápisu o škodě (v případě viditelného vnějšího poškození zásilky) nebo informujte přímo nás na e-mailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
  9. Veškeré rozpory (poškození, chybějící příslušenství nebo dokonce celý přístroj) je třeba hlásit do 24 hodin od obdržení ! V opačném případě na taková ohlášení nemůže být brán zřetel.

 

Neposílejte nám zboží na dobírku! – nebude převzato.

Adresa pro doručení zásilky.  Kladno, Milady Horákové 125, 27201


Pozor! Dbejte také na správné převzetí zásilky od přepravce – až se Vám bude zásilka vracet

                                 
 

Aktuality

Dne 14.3.2017 bude provozovna BRITEX v OC Palladium oddělení servis dostupná pro veřejnost pouze do 14:30.

Od 25.7.2016 opět provádíme opravy telefonů značky LG.

Důležité

Sídlo