Žádné obrázky

Postup při závadě

V případě signálových vad, zatuhnutí  přístroje, výpadky hovorů či vad s odesíláním i přijímáním SMS/MMS je vhodné nejprve provést tovární nastavení přístroje. Neboť aplikace třetích stran výrazně  ovlivní funkčnost Vašeho zařízení. Společnost Samsung nezaručuje, že služby nebo aplikace budou :

  1. Kompatibilní s jakýmkoliv hardwarem a softwarem, který používáte
  2. Dostupné po celou dobu nebo v určitou dobu, že budou nepřerušené, bezpečné nebo bez chyb
  3. Vyhovovat Vašim požadavkům nebo splňovat jakoukoliv určitou úroveň výkonu nebo funkčnosti
  4. Prosté virů, narušení, neoprávněného zásahu, poškození nebo jiných narušení zabezpečení

    https://account.samsung.com/membership/etc/specialTC.do?fileName=samsungapps.html



Nejčastější aplikace třetích stran, které ovlivní funkčnost přístroje :

  Instalace vyžaduje příliš oprávnění, aplikace padá, seká se, nespouští se, samovolně odesílá emaily, zpomaluje celý přístroj, nadměrný úbytek operační paměti.

  Nelze spustit, chybové hlášky. Po odhlášení je uživatel stále přihlášen! Hovory se rozpadají. 

  Výpadky audia, přerušování hovoru, snížená kapacita baterie

  Výpadky hovoru, přerušování – způsobuje echo, náročná na paměť, způsobuje nedostupnost v síti.

  Informace o nedostatku volného místa v úložišti přístroje.

  Většinu aplikací označuje za napadené Trojanem, zavírá aplikace, systémové náročná. Většinu aplikací označuje.

  Root ROM manager, alternativní ROM, jedná se o aplikaci na provedení root přístroje.


Pokud se vada nadále projevuje kontaktujte nás rádi vám vyjdeme vstříc a provedeme System Dump či CP Log na Vašem zařízení prostřednictvím telefonní či emailové konzultace.




















Aktuality

Od 25.7.2016 opět provádíme opravy telefonů značky LG.

Důležité

Sídlo